1 juni- fatta man ju..

Ah det kunde man ju ha räknat ut, det är väl klart att jag ska få halsfluss i år igen, hade ju varit konstigt annars. Så nu går jag på pencelin i 10 dagar, woho.. Åkte till hälsocentralen och fick reda på det, sen åkte jag till skolan och lämnade ett usb till dom, med musik till våran film. Gud vad jag skrattade åt den, så jävla ful.. Iallafall, mamma hämtade mig på skolan efter hon hade köpt kinamat som jag nyss petade i mig. Nu sitter jag och äter godis, vill ut i solen! Men fick reda på att det inte är bra att sola när man har feber så jag får stanna hemma. Adam kanske kommer eller något antingen efter skolan eller ikväll, mys så har jag något att göra. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0