10 juni- så jävla underbart

Äntligen sommarlov och det kom precis rätt! Är så sjukt jävla trött på skolan så det finns inte. Inatt vaknade jag klockan två, av att någon ringde och hade damp och skrek: FÅR JAG PRATA MED FITTNYLLET!! DU VET VEM JAG MENAR, och blablabla, sen började han grina och sa : tror du inte jag är orolig?!
Antagligen var det någon student som har druckit sig halvt medvetslös, haha. Antar att han ringde fel :)
En halvtimme innan vi skulle vara hos Pauline, vaknade jag. Perfekt. Men lyckades sminka mig lite och fixa håret med, så vi hann till avslutningen. Satt och lyssnade när tre stycken sjöng, och så fick vi se när någon vann pengar för en bra novell eller nått.
Sen åkte jag, Josefine och Pauline och fikade på stan med Lovisa. Skrattade gaaaanska mycket, hehe. Nu har jag varit med Adam och bara legat här. Ikväll ska jag till boulongern med några från klassen ett tag, och sen ska jag hem till Adam. Tråkigt att han åker imorn!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0