11 juni- snyft

Igår åkte jag hem till Adam tillslut, för klockan var tio och han var inte hemma så jag väntade hellre där. Satt och kollade på tv med Viktor och åt macka, sen la jag mig. Adam kom typ tjugo över tolv eller nått. Så vi somnade direkt. Idag följde jag han till bussen och sa farväl för att han ska till Frankrike idag. Jag kommer ?
Sen åkte jag hem till mig, och åt frukost i lugn och ro, kollade inte min mobil förräns HALV ELVA och då såg jag smsen från Pauline; vi kommer halv elva:) HALLLÅ?!?!? SOVER DU!?!?? osv.. så jag fick åka till studenten i fula kläder, oplattat hår och inget smink. Skit fint.. Åkte iallafall dit, och kollade på Sebbes student och alla andras. Så jävla avundsjuk..
Idag ska jag vara hemma nu bara, så jävla kasst väder. Ska ladda hem Grease tror jag, så längesen jag såg.
Ikväll ska vi fira det FULA sommarlovet (hittills..) med några tjejer från klassen. Blir nog kul! Sen får vi se om jag sover hemma själv eller med Pauline!




jag älskar dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0