13 juni- mys

Åkte till IcaMaxi med Lukas och mamma och skulle köpa mat tills den här veckan när jag ska vara barnvakt eftersom jag suger på att laga mat!
Ikväll kommer Pauline, Josefine och Molly hit och kollar på film, mysigt! Har inte haft lust till att åka någonstans iallafall. Jag håller på att dö, vill att adam ska komma hem och det är tolv dagar kvar.. DÖDA MIG?
Men Emilia och Mathilda kommer ju antagligen, så det kommer bli huuuuuuur kul som helst! såhär ser min vecka ut nu:

MÅNDAG- vara barnvakt med Pauline, sen sover Pauline här.
TISDAG- vara barnvakt med Pauline, sen sjunga, sen sover Othilia här.
ONSDAG- vara barnvakt med Othilia, sen fika med My.
TORSDAG- vara barnvakt med (nån?), sen kommer antagligen Emilia och Mathilda runt tre!
FREDAG- Barnvakt med Emilia och Mathilda, sen göra nå på kvällen med dom!
LÖRDAG- Heldag på stan med Emilia och Mathilda antagligen, sen hitta på något. Bio kanske?
SÖNDAG- Åker dom hem :( men kanske simma med My!



i can´t wait to see ya, i need my loverman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0