13 juni- orkar inte

Ja, hur var min dag igår? Den var kass, skit kass. Det ända possetiva var att jag fick lite grejer till mitt rum, och att jag pratade med Adam. Orkar inte ha det såhär i två veckor tiiiiill, så jävla jobbigt.
Eller en posetiv sak till var att jag, Mathila och Emilia (båda från borås) bestämde att dom ska komma hit på onsdag. Hur kul som helst! Då rullar även tiden på så kommer Adam hem snabbare..
Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska kanske träffa Stina på stan men jag är så jävla trött! Kanske blir piggare sen iallafall!
Ja, nu ska jag iallafall äta tacos sen får vi se vad jag orkar göra idag, hehe.


skitsnygg bild




förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det ska bli hur kul som helst!:D

2010-06-13 @ 13:51:24
URL: http://emiliaevelina.blogg.se/
Postat av: stina dahle

menar det!!

2010-06-13 @ 18:57:21
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0