15 juni- var är solen?

Det var ju hur fint som helst igår kväll? Vad hände med solveckan som skulle bli den här veckan? Man blir deppig av detta väder!
Igår åkte jag och Pauline med hennes mamma till valbo och köpte paket till Paulines kusin, och ett träns till hennes häst. Efter det skjutsade hennes mamma oss till donken så vi satt där och käka i 40 minuter hehe, sen gick vi till bollaaan och satt där med Molly, Josefine och Jenny. Sent på kvällen kom även Hampe. Satt där så vi tog sista bussen hem med de snygga bussarna hehe, och då låg jag och Pauline och åt våran underbara kladdkaka, drack läsk och kollade på Taken. Hur bra som helst är den ju, kan kolla hela tiden.
Vaknade idag av att min väckarklocka ringde och mamma som dampa i telefonen. Vi käkade frulle, jag har duschat och nu sitter Pauline och Lukke och spelar starwars, Pauline suger.. Ikväll ska jag äntligen ha sånglektion, som jag har längtat! Sen ska Othilia sova här!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0