16 juni- jag dör

Hörde på radion idag: ''ett kraftigt regnoväder i frankrike har gjort att 10 personer har omkommit, 4 saknas och över 400 har fått räddats med helikopter..'' OKEJ?! Ne men jag borde va lugn hehe, Adam är ju iiiiinte där.. Men ringde sen och han hade inte ens märkt regnet så då kunde man pusta ut!
För övrigt har jag, Othilia och Lukas stekt på fjärran idag. (KALLT)
Vilken jävla dag, fyfan. Började med att när vi var påväg mot bussen fick Lukas fågelskit på sig så han va påväg att dö, när han stod med ett LÖV (HAHAHA) och torka bort det, kom bussen. Vi fick spring allt vi hade, och vi hann. När vi går på frågar busschauffören hur gammal Lukas är, sju sa jag såklart. SKULLE SAGT SEX! Så jag fick såklart betala, perfekt. Skulle sätta mig sen, slog huvet. När vi kom fram till fjärran stod jag och skämta och lurade dom att jag hade glömt plånboken, och skrattade lite själv, men ja, blev inte så förvånad när jag märkte att jag verkligen hade gjort det:):):):)!!
Så, det var bara att ringa mamma och be att hon skulle komma med den, tur att hon kunde! Sen var allt frid och fröjd och Lukas blev bästa kompis med en fluga...
Men nu när jag kom hem var det en GETING i mitt rum.. En stor jävel. Men lyckades släppa ut den utan att grina, en fanfar till mig.
Ikväll vet jag inte vad som händer, skulle fika med My men hon har inte svarat på mitt sms så jag vet inte jag.
JAG SAKNAR ADAM SÅ JAG DÖR




sötaste jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0