17 juni- mathilda

Idag stände jag av klockan i sömnen så jag vakna när Lukas väckte mig. Sen kom Natta och Josefine hit och var barnvakt med mig det var nice. Vi låg och solade hela dagen tills det blev moln, då gjorde vi våfflor. Hur gott som helst, men vi blev inte mätta så vi åt pizza också. Sen kollade vi lite på vm men jag fixade mig, för vi skulle åka och hämta Mathilda på stationen. Jag pappa och Lukas åkte dit, satte oss och vänta på fel sida så när det tåget kom så hoppade ingen Mathilda av.. Men med nästa tåg så!
Vi gick på stan ett tag, sen åkte vi hem och fixade oss och ut på restaurang. Va så jävla hungriga så vi åt och fikade på en timme !! Rekord haha. Nu har vi kommit hem och så, ska kolla på film sen sova. Orkar inte lägga in nå bilder från idag men gör de när Josefine skickar dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0