17 juni- vädret

Äntligen är vädret bättre, men nu har det börjat klia i min hals. Skulle vara perfekt om jag fick halsfluss igen nu till Mathilda kommer.. Igårkväll åkte vil till bollan, spelade kubb osv. Det var jag, Josefine, Sofia och Alm, sen kom Nathalie och Erik också. Frös ihjäl när vi gick till bussen men fick bita ihop hehe. När jag kom hem satt jag vid datorn lite, sen somnade jag och vaknade av min mobil som jag hade satt på alarm. Såklart stängde jag av den i sömnen.. Så Lukas kom in senare och fråga varför jag inte har gått upp.
Idag ska jag bara ligga och råsteka på baksidan, Josefine kommer sen med. Kanske går till ica och köper glass. Sen tar jag tre bussen till stan och går till tågstationen och möter Mathilda (om hon har lyckats byta till rätt tåg på vägen..), hon är ju rätt klantig av sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0