19 juni- lets go again

Ja, den här dagen har varit riktigt mysig. Jag och Mathilda drog ut och knäppte lite kort i solen! Sen åkte vi hem och stekte lite, men det kom moln.. Efter vi hade ätit, sken det upp så då åkte vi till stan och köpte milkshake och satte oss i bollan och käka! (Mathilda tog med kameran men hade glömt batterier så det blev bara mobil bilder...)
Sen åkte vi hem och kollade på bröllopet, kunde inte låta bli att fälla en tår, gör det på alla bröllop :( haha.. drömde förresten att jag och Adam gifte oss, hahah. Så ni vet..
Så kom släkten osv, orkar inte skriva allt men nu ska vi på bio, Späck. Andra gången jag ser den men mamma bjussar och Mathilda vela se den, och den var så rolig haha !











jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0