19 juni- lillebrors dag

Grattis till världens sötaste, som blir 8 år idag!! Min LUKAS LUKKE DAHLE!

Idag vaknade jag och Mathilda, skulle ut och sola men orkade inte riktigt så vi ligger och taggar musik så vi ska bli peppade att sola, haha. Men Mathilda är neger som vanligt så hon behöver egentligen inte.. Men ;)
Om 6 dagar kommer han hem, och om 9 börjar Paradise Hotel Danmark!!!!! TAGGAAAA, längtar så jäääääälva mycket så det finns inte !
Pappa har klippt gräset så nu är jag ännu mer snuvig, jävla gräääs. Idag kommer släkten, sen vet jag inte vad som händer ikväll?



Kommentarer
Postat av: sofiiia

HAHAHA nice bild ;);)

2010-06-19 @ 15:02:09
Postat av: stina dahle

hahahhaha

2010-06-19 @ 20:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0