21 juni- farewell

Måste börja med att tipsa om en film medan jag kommer ihåg det. 'The backup plan' är huuur bra som helst, handlar om en tjej (jennifer lopez) som vill ha barn men hon är singel, så hon gör nå jävla skit så hon tar någons nerfrysta sperma och fixar så hon blir gravid. Sen träffar hon en kille och dom börjar dejtaaa. Han verkar vara hur underbar som helst osv, blablaba. Låter kanske inte bra men jag lovar att den är det!

Idag vaknade jag av klockan som ringde, min vecka som barnvakt börjar ju igen.. Sen kom Mathilda upp med, fixade oss sen kom morfar och skjutsa oss till stationen. Sa hejdå till Mathilda, har varit huuuuur kul som helst att ha henne här!! Tråkigt att hon har åkt..
Sen åkte jag och Lukas hem, åt våran goda pastasallad, spelade shack...... soladeeeeeee (!!),och hade vattenkrig :) Nu ligger jag i sängen och fettar i mig godis medan pappa och Lukke är och byter nå skit. Vetinte om jag orkar göra nå ikväll, ska iallafall prata med min snygging, för det var några dagar sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0