22 juni- i do not understand

SÅ JÄVLA UNDERBART VÄDER NU, JAG DÖÖÖR! Igår låg jag hemma och kollade på film, var helt död efter helgen. Idag ska jag sola som faaaan, kommer säkert ha vattenkrig igen men lillebror, nice barnvakt ja e va heehe. Kul att jag inte har sms eller pengar, så kommer inte kunna ringa Adam och han kan antagligen inte ringa mig heller.. Får låna hemtelefonen då!
Efter jag har varit barnvakt ska jag förmodligen fika med My innan min sånglektion. Ska filma mina lektioner ibland, det tror jag kan vara bra för mig själv. Så hör jag mig på ett annat sätt, och får se hur jag utvecklas!



when my world is fallin' apart, and there´s no light to light up the dark
that´s when i look at you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0