22 juni- ni suger på att kommentera

Solen har stekt heeela dagen, men när vi åker till mina kusiner för att bada i poolen, går den i moln?! VAD VILL ALLT MIG ?!!
Aja, har iallafall solat jävligt mycket idag så det kanske var bra! Och så har dom fått en ny kattunge, så det gjorde inget att den gick imoln. Kanske väärldens sötaste vare, hur go som helst. Utom när den attackera mina fötter med tänderna och klorna hehe. På vägen hem ringde Amanda och sa att vi ska ta sången imorn istället, så det blev inget ikväll. Kanske lika bra det, eftersom jag är trött som vanligt!









underbart

Kommentarer
Postat av: !!

hahah nej , din katt ser EXAKT ut som min katt:D hmm inte så att du bor i gävle? där köpte vi våran iaf : )

2010-06-23 @ 21:53:56
Postat av: stina dahle

det är inte min katt, är mina kusiners :) men ja vi bor i gävle, :)

2010-06-24 @ 10:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0