23 juni- im in the corner, watching you kiss her

Jag orkar inte gå upp nio längre för att göra frukost! Åååå det tar kål på mig. Nu är det bara två ynka dagar kvar tills Adam kommer hem, äntligen. Ska bli så jävla skönt att träffa han så det finns inte. Tycker att jag har vart duktig som inte har avlidit av sorg hehe... Aja, vad händer idag?
Vill åka och bada men orkar inte så antaligen blir det till att ligga och råsteka ute i solen. Och klockan fyra har jag sång, nice deeeet. Sen ska jag fika med My tror jag, har blivit inställt några gånger ju, haha.
Sen ska jag förhoppningsvis snacka med Adam, det går inte att ringa dit?? Eller gick inte igår, så försöker idag då.
INTRESSSAAAAAANT! Aja, nu ska jag dra för jag snackar bara massa skit :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0