23 juni- skönt!

Hade absolut ingenting att göra runt fem, så jag hängde på mamma till hemlingby för at powerwalka sexan med henne. Gick 5 km, sen sprang jag sista kilometern. Kändes bra efteråt men skulle sprungit längre!
Kom hem, och åt asgod mat. Nu sitter jag och diggar min nya favoritlåt! Älskar låtar när man känner igen sig i texten.
Nu väntar jag på att klockan ska gå snabbare så Giulia kommer hem så ska vi kolla på ''The bounty hunter''. Har redan sett den men den är hur bra som helst så tänkte fråga Giulia om hon vill se den. Kanske går vi till ica och köper nå gott? Men det känns inte bra eftersom jag var ute och gick och sprang tidigare.. Hmm, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0