24 juni- vädret gillar jag

Orkar inte med mina jävla drömmar, helt sjuka haha. Vaknar och tror att det är verkligt, vad är det för fel?
Idag ska jag steka i solen. (som alla andra dagar). Så jag och Lukas åker med morfar till mina kusiner, så badar vi och solar där. Underbaaaaaart! Ikväll kanske vi ska till boulongern, men jag kan inte vara där så länge för ska ju upp rätt tidigt imorn, plus att jag måste städa för imorn får man ju finfrämmande av mr.Gomez, äntligen.
Nu måste jag äta nått för jag mår illa för jag är så hungrig!


Kommentarer
Postat av: mathilda

åååh har ni fint väder? :) <3

2010-06-24 @ 22:18:57
URL: http://mathildalm.blogg.se/
Postat av: stina dahle

ja men det kom moln idag.. -.-<3

2010-06-24 @ 23:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0