29 juni- ingen ide

Just gonna stand there
and watch me burn?
But that's alright
because I like
the way it
hurts.


Vaknade av klockan idag, och åkte till ICA för att köpa saker tills idag. Sebbe och Pauline hämtade mig vid halv elva, så hämtade vi upp Josefine med. Åkte förbi Ica och köpte bullar och läsk, hehe. Sen åkte vi till Victoriabadet.
Det var jag, Pauline, Josefine Jansson, Josefine Emanuelsson, Natalie Perämäki och Matilda Lundin. Vi var där länge, jätte mysigt! Sen hämta Sebbe oss igen så åkte vi hem. Fick världens skratt attack när vi hade lämnat Josefine, så jävla typiskt mig...... Åt en jävla fågel. Aja! Nu är jag hemma, ska åka och sjunga och sen ska jag vara med Matilda, Natta och Josefine och kolla på fotboll, eller jag hinner väl inte se så mkt. Sen blir det hemma och sova, och sova länge imorn för det ska tydligen regna! Så blir en riktig hemmakväll imorn tror jag!
Nu ska jag kolla lite på Paradise Hotel, är redan på 3e avsnittet och efter fjärde blir det ett lite uppehåll tills de nya kommer på tv6 play. Men får försöka stå ut !!!
NICK!!!(L) hehe








Kommentarer
Postat av: caroline

gud va härliga bilder!!

2010-06-29 @ 18:10:53
URL: http://carolineklund.devote.se
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-30 @ 12:53:49
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: stina dahle

tack, din med:)

2010-07-01 @ 12:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0