3 juni- underbart



Har ni sett den här reklamen för något program när två stycken gifter sig? Så sjunger dom: ''det här ska bli den bästa dan i mitt liiiiiiv'' ? Gud vad jag har letat efter den, skulle vara så grymt kul att sjunga den på ett dop eller bröllop! Eller jag skulle väl inte kunna sjunga på bröllop för jag bölar på varje jag ser, men ändå.. Hur fin som helst är den!

Inatt kunde jag inte sova- igen. Så jag låg och kollade på ''Good luck Chuck''. HUR BRA SOM HELST JU! Grym, fin och rolig. Superfilm.
Gud vad jag är glad idag, även fast jag vaknade åtta.. Kom upp så hade mamma gjort te, jag som bad om det men ändå. Så hittade jag den här låten också ju!

det här ska bli den bästa dan i mitt liv
den första och den största dan i mitt liv
jag ska hålla kvar, den känsla jag har
att jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0