4 juni- visar mitt mvg i syslöjd!..

Nu har jag solat en massa, och det har faktiskt givit resultat! Brukar aldrig bli brun på bröstet (eller få lite färg..) men nu solade jag med bh, och fick iallafall lite färg!
Ikväll ska jag och Adam på 'Kommisarie Späck'.  Hoppas den är värd pengarna, men den verkar bra iallafall. För den som inte fattade är det en parodi på kommisarie Beck. Jag fattade inte det förräns ett bra tag efter jag såg att Späck fanns.

Och jag har hämtat min nya TV. Eller jag, så följde pappa med och betalade, hehe. Trodde den var större.. Men bättre än den ruttna jag har nu!

Iallafall, det jag skulle berätta i det här inlägget var att jag har förstört mina beiga chinos som satt som en hösäck på mina spinkiga ben, och förvandlat dessa till SHORTS! Blev faktiskt skit snygga, och jag blev glad och nöjd. Kommer använda de här mycket mer än jag använde chinosen. Har spart så man välja om man vill ha hög eller låg midja med. Får se om man kan ha det ikväll om det inte blir för kallt!
Nu ska jag måla naglarna och städa, låter ju skitkul?

FÖRE..

chinosen. + min snygga fot som vela vara med på bild. (ignorera)

EFTER!


Jag blev iallafall nöjd! Har inga beiga shorts, så varför inte liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0