5 juni- super väder

Bion igår var kanske hur rolig som helst, jag höll på att skratta ihjäl mig. I början undrade jag lite vafan det var för skit, men sen blev det bara roligare och roligare!
Vi sov hemma hos Adam, somnade direkt vi kom hem. Vaknade tidigt som vanligt, vet inte varför vi har börjat göra det.. Men jag var iallafall pigg, så vi låg och solade ganska länge. Adam försökte göra en omelett med, och det gick väl bra förutom att den blev lite bränd, men den slank ner ;)
När han skulle till nynäs gick vi hem till mig och han tog min cykel och stack, och jag la mig och solade lite. Sen kom jag på att jag vill ha nya påslakan, så jag och mamma åkte till Hemtext. Hittade saker för 1000lappen, men inget till mig förutom två kuddar och två handdukar. Men kollade på H&M Home på internet nu och jag ska beställa två par leopard mönstrade påslakan, passar bra till mitt bruna rum tror jag!

Ikväll ska Adam sova här igen, och vi ska grilla här med mamma och Lukas tror jag. Sen blir det väl film eller något annat mys, han åker ju på fredag..


Kostar bara 99 kronor, så passar på att köpa två stycken. Men inget annat av det till höger, bara det till vänster..eh hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0