8 juni- fint igen

Min kamera är urladdad, så har inte kunnat knäppt kort på dagarna, men laddar den nu iallafall så ska ta med den på bowlingen med klassen idag.
Igår sov jag med Adam, åkte hem till hans mamma för tog för givet att han var där. SYNSK SOM JAG ÄR, så tänkte jag hela vägen att han inte skulle vara där och såg framför mig att jag skulole behöva cykla till hans pappa istället. Så jag tänkte ringa han och fråga, men så sket jag inte. När jag fram så sa hans mamma att han hade stannat hos sin pappa en natt till. FATTA MAN JU, jag säger ju att jag är synsk!!
Hehe.. Så jag cyklade dit, och vi gjorde inget speciellt, kollade på någon fängelse serie och den va bra. Somnade vid halv ett eller nå, men jag har inte sovit nått för jag frös eftersom han höll i täcket stenhårt..:)
Aja, nu ska jag till skolan på bokrescension, döda mig!! Sen kanske jag åker och färgar ögonbrynen och fransarna, men vet inte än. Om det är fint väder vill jag ju sola, hehe. Aja, vi får se!


saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0