8 juni- hur stor är chansen?

Alltså, idag träffade Pauline på ödet tror jag? Jag fick en 'mobilficka' eller nå av Josefine, från tunisien. Vad gör inte Stina Dahle första dagen? Jo, tappar den på bussen. Smsade Pauline och sa det, och att hon kunde hålla ögonen öppna när hon åkte ettan till mig. Men det glömde såklart Pauline, haha. Men så sätter hon sig på sätet, och sätter foten på den?! Jag åkte ettan klockan TOLV, och Pauline hittar den KVART ÖVER TVÅ, och bussarna går var tionde minut. Hur sjukt är det inte? Galet..
Iallafall, jag fick vg i engelskan, tjoho! Förväntade mig inte det, hehe. Åkte alltså hem runt tolv, käkade och så. FAN JAG HAR GLÖMT TAGIT MEDICIN!! Aja, kul att veta. Sen åkte vi och bowlade, jag kom sist tror jag. Snart kommer väl resten hem, sen ska jag nog med Adam och kolla på björsjös avslutning för Cecilia ska sjunga och då vill jag lyssna hihi. Aja, puss.

NY BIKINI
________



Kommentarer
Postat av: Anonym

vikinga skolan*

2010-06-08 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0