9 juni- dan före dan..

..före skolavslutningsdan! Ska bli såhäääääääääär skönt med sommarlov, sen är det bara två ynka år kvar på HELA HELA SKOLAN! Fan heller att jag ska plugga vidare iallafall. Eller okej, sen kanske. Skitsamma!
Idag var jag på stan med Pauline och Josefine. Jag köpte ett stycke byxdress och ett stycke tunika tills imorn. Kommer bilder på båda imorn, orkar inte nu för jag har nämligen lite att stå i!
Ska fixa naglarna, städa, smörja mig(jobbigt) bädda.. Aa.. Rätt mycket, haha. Sen kommer Adam hit så sover han här. Sen upp imorn och åka till skolavslutningen, fyfan va skönt.
Har färgat ögonbrynen och ögonfransarna och vaxat dem idag. Inte skönt, men nödvändigt.


skitsnygg bild, osminkad och allt precis ur duschen men man tager vad man haver


Kommentarer
Postat av: per

Härlig brud

2010-06-10 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0