Hiss/ diss




Jag hissar Adam, för att han är det bästa jag vet.


Andra saken jag hissar är låtar med enbart gitarr (kanske något mer instrument), får sån jävla sommarkänsla.


Får passa på att hissa att vara ledig från all sport, innan sommarträningen börjar, vilket är imorn.


Hissar att sjunga, helt klart det bästa som finns!




Jag dissar att jag har halsfluss, precis när det är riktigt sommarväder..



Dissar busschauffören som körde som en galning igår när jag och Adam åkte, helt sjukt..


Jag vill faktiskt dissa min egna skola, eller SP-laget eller vafan det heter, för att det är så grymt dålig information.


Dissar media&matte läraren för att de är sjuka i huvudet, förlåt men det är pinsamt kassa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0