MATHILDA MESCH

Alla borde vara som min bästa kompis. Om alla skulle det, skulle det inte finnas problem, det lovar jag. Hon är världens bästa kompis, hur underbar som helst. Det går inte att beskriva vad hon betyder för mig. Vi träffades i Grekland när vi var små, och sen dess har hon varit min bästa vän. Hon bor sex timmar bort, men vet ni? Det gör ingenting. För jag vet att hon jämt är där för mig, och hon kommer aldrig att svika mig.
Och hon vet det hon med, jag kommer alltid finnas för henne, vad som än har hänt. Och det är så jävla skönt, att veta att hon jämt finns kvar, om alla andra inte gör det. Vi kan prata om precis allt, och vi säger jämt vad vi tycker utan att någon blir sur. Hon är min bästa vän och det kan faktiskt inget eller ingen ändra på. För vi är som systrar och jag kommer aldrig låta någon sabba det.

Kommentarer
Postat av: mathilda

åååh sötnos! jag älskar dig så jävla mycket, du är underbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar min älskling. lämnar dig aldrig, alltid vid din sida vad som än händer gumman. FÖRALLTID <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-06-12 @ 12:18:09
URL: http://mathildalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0