Mitt sommarlov 2009

Har tråkigt nu, så tänkte ladda upp lite bilder från sommarlovet 2009 på min gamla dator, som kanske är hur seg som helst så får se hur många det blir!
____________________________________________________


Jag och Josefine bytte lag. Hittade ingen snyggare bild, HAHA..


Vi åkte till Borås och hälsade på Mescharna. Kommer du ihåg hur kasst vi mådde Mathilda?
Fyfan!


Var på sommarkväll alla gånger, bland annat med Sanna, Madde, Nathalie, Josefine,
Jenny, Giulia.. Saknar!


Hade en riktig myskväll med Angelika, Giulia och Elina. Hur kul som helst var det!


Träffade Pauline för första gången!


Var i Stockholm med Giulia och Ida. SAKNAR!


Hade sommarjobb i denna håla.. Okej, jag saknar det lite faktiskt!


Knäppte massa kort med Othilia


Gick till Jenny med Josefine på kanske Sveriges regnigaste dag, haha fyfan va kul det va


Spelade minigolf med Giulia Jenny och Ida. Dagen jag skrattade som mest kanske?


Mys i vårvik


Alla dagar på Harnäs! ( HAHA dåligt stora våra lår ser ut... hehe)


HAHA bilden.. usch! Men kul hade vi


Grillning med Adam, DK, Josefine, Tessan, Maja och Molly. Trillade in andra där sen.
Kul!


Borlänge med Adam


Haha sötaste bilden..
_______________________________________________________________________

TVÅTUSENÅTTA

Snygg bild va? HAHA fyfan va ful

Aja, orkar inte ladda upp med. Men hann med lite mer än det där som ni kanske fattar, men grymt kul sommarlov var det. Bara att hoppas att det här lovet blir ännu roligare, vilket jag tror!


Kommentarer
Postat av: sanna

mysig bild på mig du. hihi sakna med!

2010-06-07 @ 22:03:53
Postat av: josefine

hahahha just ja regn dagen hahahhaha

2010-06-08 @ 18:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0