BÄST

Ja men den här dagen började ju tillochmed åt helvete. Vaknade när jag skulle ta bussen, alltså en halvtimme innan jag började, och skulle ha omprov. TJOHO!!!! JÄVLA SKIT! Morfar fick komma och hämta mig, och skjutsa mig i racerfart till skolan, och jag kom INTE försent, notera det !
Så hade jag omprov på index och det gick bra, alla rätt, wiho! Okej det var tre frågor men ändå =)
Jag åt med min käraste Pauline Wänänänännnström i matsalen och hon klagade rätt så mycket på VISSA och jag kan bara instämma.. Men det var kul. Sen var det media och vi skrev krönikor, det gick skitbra faktiskt.
Nu börjar mina dåliga saker som har hänt:
Gick till 12an efter skolan, och den brukar jämt komma sent, så jag stod där 12 över, och den går typ 7 över så jag var där i perfekt tid, men SÅKLART hade den åkt förbi i typ 100knyck och jag fick gå till ettan. Så hittade jag ett par strumpbyxor som jag skulle köpa. Tjoho, dom sista som fanns kvar, rätt storlek och allt så jag blev glad! Ställer mig vid kassan och ska betala, men SÅÅÅKLART är mit kort hemma! PERFEKT! Så jag la undan dom, och fick ta bussen hem, gnälla på mamma om skjuts, och åka och köpa dem.
Så skulle jag städa nu, jävla skitdamsugar sladden gick inte att dra ut så stod där i några år, för att sen damsuga och ha ner massa jävla grejer.
NEJ, det är inte min dag. Ska hem till Felicia med Jenny, Linn, Pauline, och Jossa sen. Kul hoppas jag annars kommer jag va så jävla grinig!!
Pauline sover här tonight! =)
PUSSFORFAN.


helt kär i denna skådespelare, så jävla bäst är han!

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaha en så typiskt "stina-dag" din klant! hoho<33

2010-03-19 @ 17:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0