Längesen!

Hej, nu var det ganska längesen jag skrev, jaa. Men det har varit lov och jag har knappt suttit vid datorn eftersom vi var i fjällen. Det var kanske hur jävla kul som helst, fyfan vad mycket vi har garvat.. Riktigt snygga vurpur har alla gjort haha! Inget som är kul att berätta, men det var roligt då iallafall.
Men nu har skolan börjat och jag måste bli bättre, haha. Fick VG på svenskaprovet, woho!! Jag Josefine och Pauline har påbörjat våran nyttighetsvecka, eller flera veckor kommer det säkert bli. Vi ska inte dricka läsk eller äta godis på vardagar, fyfan va hemskt jag kommer dö. Men man får äta frukt då..
Nu sitter jag här och har ätit två mackor heheh, kan inte dansa för jag sträckte mig på matchen igår som vi förlorade tyvärr. Vi spelade skit bra osv. Gjorde en snygg assist också, tjoho.
Aja nu ska jag inte göra nått, haha vill ut och gå men det går ju inte så bra med sträckningen. Här kommer några bilder iallafall!


KOLLA VÄDRET!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0