mys

Herregud vilken skön dag! Vaknade upp hos min söööööta söta Adam så låg vi och kolla på tv och åt godis och halvsov lite. Sen åt vi frukost och så sen spela vi the sims hela dagen, hahaha, så jävla kuuuul! Åt tacos där med så det var gott =)
Är helt kär i hans katter! Haha, så jävla söta så jag skrattar ihjäl mig hela tiden åt dom. Iallfall så var jag där till sju och det var hur kul och mysigt som helst.
Nu kollar jag på Ballar av stål. En jobbig jävel just nu och han suger den här säsongen tycker jag, så jävla töntig!
Aja, imorn blir det skola sen dansa och ta det lugnt. Mår lite bättre idag iallafall och imorn kommer ju klubban! :D


Adams katt Stina, ganska gulligt namn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0