Onödig måndag..

Tack för kommentarerna från inspelningen.

Idag åkte jag till skolan i vanlig tid, och har ett läxförhör som jag inte kan ett skit av, och får gå efter 10 minuter. Då kom jag på en jävligt smart idé som är väldigt onödig att skriva här kom jag på. Men jag gjorde så att vi slutade efter språket, wohooo. Bäst!!
Så då åkte jag och Pauline hem till mig, gjorde våfflor och hon garvade sönder när hon sa prickard (?..).

Sen följde jag henne till bussen så åkte hon till stallet och jag gick hem och bröt mitt löfte.. Jag skulle inte äta något onyttigt den här veckan heller, men hur lätt är det när det står två Ben & Jerry´s i frysen?... Jadu..

Och såklart har vi ingen dans idag, jävla skiiiit. Har inte dansat på typ en månad! Men jag får väl vara hemma och slappa lite, hehe. Ska nog bada lite. Imorn efter sången ska jag färga håret med! Blev lite för ljust tyvärr, eller nu börjar jag vänja mig, men vill prova på att vara lite mörkare. Slipper nog höra att min hårfärg passar mitt IQ, nu ska ni få se att ni har feeel heh. Nu orkar jag inte skriva men hejdå!


Juste, det är typ sånhär färg jag vill ha, hoppas det passar mig.. (?)



Mathilda på bild <3

Kommentarer
Postat av: mathilda

det kommer passa dig gumman!<3

2010-03-19 @ 17:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0