Onsdag

Idag har varit en jävligt seg och onödig dag. Hade musik första, så sjöng jag med vårat lilla coola band HEH, sen med en annan grupp. Det gick väl sådär hehe. Resten av dagen var bara skit. En väldigt konstig sak har hänt! Vår lilla CREW har börjat jobba på matten! WIHO, det går faktiskt bra. Vi sätter i headsetet så håller vi käften hela lektionen, idag jobbade jag nästan 20 tal!!! Kanske inte så intressant men..
På engelskan hade vi först glosförhör och det gick faktiskt bra det med, sen snackade vi med thorpan om våran text, gick mindre bra haha. Men skitsamma. Sen åkte jag hem och sen tränade jag.
Fyyyfan vilken jobbig träning, usch. Men det är ju iallfall bra!
Hittills idag har jag hållt våran nyttighetsplan (TJOHO). Men vi får väl se nu när jag ska till Adam, men det går säkert bra!
Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0