Onsdag

Jag har så dålig fantasi, kommer aldrig på något att skriva här förutom vad jag gör på dagarna? Så tråkigt, haha. Men iallafall! Idag hade vi musik på morgonen och nu ska vi sjunga. Askul! Förutom att det är på morgonen så man låter som en kråka.. Jag, Linnea och Sara ska sjunga All for love med EMD och sjunga i stämmor. Det tycker jag gick bra så det blir kul!
Efter skolan hade jag träning, älskar min nya klubba. Känns som jag slösade bort en hel säsong med min gamla eftersom jag knappt kunde skjuta? Nu går det iallafall lite lättare eftersom skaftet är mjukare. Sen åkte jag Pauline och pappa till nynäs och kollade på d4as andra kvalmatch, som dom förlorade på sd straffar! Dom var verkligen värda att vinna, och dom andra hade typ en som kunde skjuta bra och ens spela, sen var resten fetton typ haha. Så vi skulle vunnit, men sånt är livet.

Just nu sitter jag och dricker saft, haha. Imorn får vi lov, så jävla underbart. Då sover Adam här, myyys!


skulle inte sitte helt fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0