Onsdag

Skolan var skön, hade musik första timmen, och då har vi typ ett band man ska jobba med haha. Jag skaka nå jävla gult ägg och sjöng ibland.. Det var roligt men låten är för mörk, haha. Sen åkte jag, Sara, Scarlett och Isabelle till stan och åt, och jag drack INTE läsk, as stolt. Efter deeeeeeet vare typ engelska och spanska och det var tråkigt som vanligt, sen var det träning och det sög för det var 6 st där. Imorn har jag sovmorgon tills typ ett, så jävla skööööönt! Sen är det bara en dag tills Mathilda kommer! Fan vad jag längtar. Just nu kollar jag på en bra film på sexan som handlar om nå sjukt jävla program, tio fångar som är dömd till dödsstraff är satta på en ö i 30 timmar, och den som överlever får släppas fri med massa pengar också. Helt overkligt men den verkar braaa... Nu ska jag fortsätta kolla! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0