Sista veckan

Äntligen sista skolveckan innan påsk, så himla skönt!
Jag orkar inte skolan, så jävla jobbigt, men idag var den ganska skön iallafall. Hade spanska sen mat, och sen uppsats. Man skulle skriva om en person som betyder något, så jag skrev om Adam, hihi. Blev klar snabbt, fattar inte att vi skulle ha 3 timmar på det där? jag skrev på 40 minuter? Aja. Nu har jag bara varit nere i källarn och skjutit, sen har jag läst litegrann. Brukar inte gilla att läsa, men Katarina Von Bredow har ändrat min åsikt om böcker, haha. Så jävla bra är hon =)
Idag ska jag på dans, så jag ska väl äta lite. Hoppas det går bättre än förra måndagen, fyfan va borta jag var då. Kom inte ihåg dansen ett skit så jag får väl köra igenom den hemma, hehe.


fick den här av mamma när hon kom hem från frankrike!


Juste, jag har en ny favorit låt, då jävla bra!

Redrama- Du


Kommentarer
Postat av: SÖRQUIST

mendu,ja tror vi går på samma dansträning :)

2010-03-30 @ 22:15:17
URL: http://ffridaalicejohanna.blogg.se/
Postat av: stinadahle

Jasså, bra då kan jag iallafall ett namn.. haha;)

2010-03-31 @ 22:14:07
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0