Söndag..

Jag dog igår! Fyfan va jag garvade, det är fan helt sjukt haha. Först kom Adam hit ett tag och vi kollade klart på matchen som BRYNÄS vann! Tjohoooo! Sen åkte han hem, och jag och Sanna skulle på bio.. Så jag gick ut och ställde mig vid bussen till 20:24.... Efter ett tag kom jag ju på att den bara går 54, så vi missade bion, jävla skit. Sen drog vi till Hemmakväll ist och hyrde filmer. Så skulle vi gå till Godistajm men dom stängde när vi kom ut på den vägen, haha. Så vi gick och köpte redbull på citykiosken, ganska intressant jag vet. På bussen hem höll jag på att garva ihjäl mig! SANNA KARLBORG!!!!!!!!! HAHAHAA. Aja orkar inte berätta men det va kul hehe.
Hon åkte hem vid ett, så kollade jag klart på filmen Funny people
ADAM SANDLER(L)
Nu äter jag godis och kollar på SKITVÄDRET utanför.. Vill till stan och ta hål i örat.. Hihi. Sen kanske jag ska vara med Adam ikväll- =)
Puss


Kommentarer
Postat av: sannapanna

ÅK TILL STAN MED MIG ISF STINALEE!!!!! (a)

puss

2010-03-21 @ 13:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0