TISDAG

Kass skoldag, var arg på allt och alla hehe, och det suger. HATAR alla jävla bitchar i Gävle, orkar inte med dom! Aa jag har sagt det förr, men blir så aaaaarg hela tiden! Skit samma. Efter skolan åkte jag och Othilia som väntade utanför idrotten, till stan och käkade på donken, gott. Har saknat min Othilia!

Sen åkte jag hem och åkte direkt till frisören efter det. Färgade lite, blev mörkblonda och lite brunare slingor, blev nöjd! Sen så kom jag hem igen och duschade och sen smsa Josefine och sa att jag SKULLE med till ica med henne, Erik och Tobias. Så jag gjorde det sen på hemvägen gick jag och Josefine förbi Adam och var med honom ett tag. Nu sitter jag här och har återigen brutit vårat nyttighetslöfte.. Fan va duktig jag känner mig =)


jag älskar min plinizzz!

Kommentarer
Postat av: m

jag hatar gävle helt enkelt...

2010-03-17 @ 07:10:38
URL: http://dockinte.blogg.se/
Postat av: OTTEEEEEEEE (the one and only)

har saknat min Stinooooo!!!

2010-03-17 @ 16:00:38
Postat av: stinadahle

matilda, gävle är en IDIOT staaad!



PUSS PÅ DIG OTHILIA!

2010-03-17 @ 19:33:12
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0