Torsdag

Ganska skönt med sovmorgon idag hehe. Sen va de en helvetes galet tråkig idrottslektion=) skitbasket, HELT jävla meningslös sport! Sen var det svenska haha, och margareta bA: MEN DU ÄR JU HOPPLÖÖÖS!!!! hahahahaaaa jag höll på att dööö. för att jag inte hade en ynka penna. Efter skolan åkte jag till adam, fan va söta kattteeeer. Dog. Sen gick jag hem och åk och har städat för imorn kommer Mathilda!!!!! Vet inte vad vi ska göra hehe men nånting blir det, ska kanske vara med Adam på typ lördagen =)
JAG ÄR SÅ GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD IDAAAAAAAAAAAAG!!!!!
PUsSSsSS


fin bild.

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahahah!!!!!!!!!!! snygg bild!

saknar dig och älskar dig fan va kul vi ska ha :D:D:D:D:D:D::D:D:D

2010-03-11 @ 21:21:20
Postat av: stinadahle

jaaa :d om typ tio min är du häääär :D ÄLSKARDIG

2010-03-12 @ 15:44:21
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0