trabajabais

Hade redovisning på musiken idag, sjöng till apologize och seven nation army. Det gick faktiskt bra, eller inte på refrängen på apologize, haha, men annars så. Hade matte och jag orkade verkligen inte jobba så jag pratade lite med Pauline. Sen åt jag Jossan Jacob och Pauline på donken, gooottt. Sen hade jag nå samtal med en tant som luktade kiss om händerna, fyfan jag tuppa nästan aaaaav! Fick iallfall veta att jag är 167 cm, tjoho!
Sen gick jag till spanskan och det va så jävla pinsamt, hatar min humor!!!!!! hahaha, läraren skulle säga en form så ba: trabajabais, och jag och Pauline DOG! Ååå fyfan va hemskt. Aja inge kul hehe. Fast jo.
Ska på träning sen ska Adam sova här, mys.

HAHHA måste lägga upp massa roliga klipp, ahhahahahaha




Kommentarer
Postat av: PAULINE

HAHAHAHA vi är ju så jävla grymma!

2010-03-24 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0