Veckan

Jag har varken haft någon tid eller lust till att skriva någonting den här veckan. Är as konstig, har haft ont i huvudet hela vecka, ont i halsen och är trött och slö. Vet inte om det är början till en förkylning för fryser jag inte så svettas jag och kallsvettas, as jobbigt. Veckan har iallafall varit jobbig eftersom jag har varit såhär så det har blivit lite knas med skolan, hehe, inte orkat gå ibland och så men sånt är livet.
Har kollat på massa matcher också, eller kanske inte massa men några. Först är det ju Brynäs-Djurgården som jag har kollat på varje match och jag tycker att Brynäs har haft sån jävla otur med både pucken och DOMARNA! Fyfan va domarna sög idag, och Dakell suger också. Man kan fan lika gärna sätta in hela J20 laget så kommer dom spela bättre än gamlingarna, för den bästa kedjan är ju heltklart den med juniorerna!
Så var jag och kollade på D4:as kval till division tre eller vad det var, och dom vann. Blev 2-1 men hade kunnat blivit 8-0 för det vart lite otur och så med skott osv, fan va jag pratar sport känner jag?
Men domarna var så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAAAAAAAAAAAA KASSA så det FINNS INTE! Och lycka till jävla fetto lag med att INTE få hela jävla laget utvisade på onsdag för fyfan va fult dom spelar!
Iallafall, både Olivia LILLEN Ersmarker och Sofia svimmade också, hur läskigt som helst men hoppas dom mår bra nu.
Nu orkar jag inte babbla sport mer. I onsdags efter min träning sov Adam hos mig, riktigt mysigt. Så blev långsovmorgon för råkade sova över, hehe. Men åkte till skolan sen och efter det och kollade på den matchen alltså. Idag hade jag bara matte, sen åkte jag Josefine Pauline och Jacob ner på stan, sen kom Adam så då gick jag till han så vandrade vi runt sen åt jag. Nu mår jag skit dåligt så orkar inte vara vaken, men imorn ska jag se Strömsbro- GGIK dm finalen. Heeehe, men nu ska jag dra puss.


den blir min på måndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

niiiiiiiz vart ska du köpa klubban? :D

2010-03-27 @ 11:14:09
URL: http://josefineemanuelsson.blogg.se/
Postat av: stinadahle

har beställt den (=

2010-03-27 @ 15:45:01
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0