tidsfördriv!

JAG ÄLSKAR

- projekt veckorna i skolan, inget plugg!
- att mitt rum snart är klart
- att jag har en rolig vecka framför mig med sånglektion, dansträning, fira molly samt att fira joel&linn!
- att sova med Adam varje kväll
- att vi bara har ETT prov och en bokrecension kvar!
- att höra rykten om en själv som man inte visste själv, (falska alltså)
- folk som är fega/rädda(?) eller något när dom går egenom bussen
- att se folk som tror att det INTE är plingat när det är det, och springer runt och trycker på alla plingor fast alla vet att det är plingat.
- Adam!
- att åka utomlands
- folk som tror att dom är roliga, så skrattar ingen. även när det händer mig själv!
- att höra när folk berättar något pinsamt de har gjort

JAG VILL HA

- en fet jävla godispåse
- en till bikini
- mer skor!
- massa sommarklänningar och blusar
- pengar..
- en hund/katt!
- en lägenhet med Adam
- ett sommarjobb
- körkort

JAG SAKNAR

- dagis, att bara leka på dagarna med kompisar.
- tiden när ingen brydde sig om vad man gjorde, vad man hade på sig och hur man såg ut osv.
- när man bara åt godis på helgerna, ist för typ varje dag.. haha.
- mathilda!

JAG HATAR

- när tjejer har tights och en kort tröja!!! fulaste som finns..
- att alla tjejer som man inte känner ser så jävla bitchiga ut när man bara kollar på dom?! som att man tkr nå illa om dom för att man bara kollar på dom.
- när någon måste kommentera något om en fin tjej, ex: jävla fjortis, kolla kläderna osv. acceptera att hon är snyggare än dig själv och erkänn det istället!
- folk som SMASKAR!
- fjortisar som har för mörk fondation så att hon är kritvit på halsen och neger i ansiktet. inte fint.
- killar som tror att dom är coola, så jävla töntigt.
- folk som tror att dom är mer värda än andra.
- att spy
- att inte kunna sova
- när någon tror att den bestämmer över mig
- folk som tar en förgivet
- falska kompisar
- att höra något från någon man inte känner så bra, om någon, som man egentligen ville höra från den direkt.
- när någon ljuger
- när det känns som att man är törstig, fast man inte är det!
- flygplanstoaletter
- att gå upp tidigt


Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaah din lilla nöt!!! flygplanstoaletter haha :D älskar och saknar dig <3333333

2010-05-24 @ 19:52:56
URL: http://mathildalm.blogg.se/
Postat av: mathilda

hahaah din lilla nöt!!! flygplanstoaletter haha :D älskar och saknar dig <3333333

2010-05-24 @ 19:53:11
URL: http://mathildalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0