1 juni- sömnproblem..?

För två år sen var första juni bästa dagen på året, haha. Jag och Adam vart tillsammaaans wohoooo.
Aja, nu ligger jag här och klockan är över ett, och kan inte sova.. Har ätit mackor, kollat på tv, ätit godis men ingenting hjälper. Nu tipsade min käre storebror mig att jag ska lyssna på musik i hörlurar, får prova det!
Iallafall, har ju som sagt feber och ont i halsen. Och när jag har det drömmer jag jämt konstigt, när jag väl lyckas somna. Jag la mig halv elva kanske, och har somnat och vaknat ett antal gånger, hur jobbigt som helst.. Men iallfall, den knasiga saken är att jag drömmer att jag är Percy Jackson? GUD, vad det är jobbigt, drömmer bara samma sak, typ att jag måste hämta en grekisk Gud, typ posseidon? Kan verkligen inte somna då, plus att det kanske är hur varmt som helst..

Nu ska jag försöka iallafall, kommer nog inte lyckas.. Men önska mig lycka till..


HAHAHA BILDEN <33333333 okej övertrött godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0