adam

Ja, igårkväll kom Adam hit. Han hade med sig tre skjortor som jag skulle låna till dansuppvisningen. Sen kollade vi på barca, dom vann med 3-2 tror jag det var? Inte så insatt men kul och mysigt att kolla med han iallafall. Sen skulle vi sova, hade lite damp där men förlåt snygging. Hahah.. Sen åkte han hem imorse för han skulle på match och jag dansuppvisning. Stackarn skulle komma hem sent ikväll, men jag vill att han kommer och sover här, hehe.;d
Åkte till Spegeln, vi fixade oss klar, eller jag var klar men ja, vi väntade och tränade in dansen. Det var 3 från min grupp som skulle vara med. Skulle varit 4 men Angelika hade gjort illa knäet som synd var. Ursäkta om jag utrycker mig men jag tycker att dom som kunde ha kommit, men bara inte ville, var lite taskiga som lämnade oss i sticket om man säger så. Men ja, vill dom inte så vill dom inte men dåligt iallafall.
Ikväll ska jag bara ligga hemma och slappa, ska kolla på Wipeout nu med Lukas, och skulle vara mysigt om Adam kom hit, men han kommer kanske vid 12 så ja. Nu slänger jag upp några bilder lite snabbt!
........
Eller inte.. det funkar inte nu, men laddar upp så fort det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0