Bilder osv

Orkarde verkligen inte åka till skolan imorse.. Men fick skjuts av Pauline och Sebbe och dom missa mig INTE för första gången ;)
Skolan var som vanligt helt onödigt, på spanskan gjorde vi en hörövning som jag inte tror nån i klassen fick mer än g på? Skit svårt. Sen hade vi film på samhällskunskapen, sen svenska med Margareta som var lite grinig idag, men sen vart hon glad som tur va. Åkte hem, och nu sitter jag här bara. Ska iväg på dansen snart, tjoho!
Sen ska jag nog sova tidigt, blev sent igår. Här kommer lite bilder från igår! :)


tjejer från stockholm, tror jag det var. hur duktiga som helst!






Kommentarer
Postat av: Anonym

hm, du var lite out of pitch hela låten.

2010-05-04 @ 17:39:47
Postat av: A

fina bilder (y'

2010-05-04 @ 18:12:44
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: stina dahle

haha jag vet att jag var det och jag har inte sagt att jag tycker att jag va bra ? hahaha

tack anna (:

2010-05-05 @ 17:52:50
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0