Can´t stop think about it

Hela dagen har vi spelat in nu, men har varit grymt kul. Skrattar ihjäl mig, helt sjukt! Roligare att kolla när vi gör bort oss istället för att kolla på själva filmen ju haha.
Ja, vad händer ikväll? Jag tror jag ska sova med Adam. Sitter i skolan nu för jag orkar inte gå på stan själv i en och en halv timme. Ska väl kolla runt lite sen iallafall, men har ju inge pengar.. Så blir väl att dregla över alla snygga kläder. Ångrar lite att jag inte åkte ner på tjejkvällen igår, kunde ju ha hittat något. Men då hade jag ju inte kunnat färga om håret, så det var väl ödet att jag ångrade mig i sista sekund, skulle åkt med Jenny först.
För övrigt har jag bestämt tapeter nu, det blir de brun-guldiga. Har tänkt på detdär sen jag tog hem dom nu, och jag kommer tröttna på de lila. Dom var verkligen hur snygga som helst, de var det första jag sa när jag kom in i butiken. Men det kommer inte hålla i längden, vilket jag tror de bruna gör. Gud, nu sitter jag bara och skriver tråkiga saker för att jag inte har annat att göra!

Lägger ut bilder från skolan, har inget annat roligt för mig.


Det här var väl ett halvår sen kanske? Saknar faktiskt det blonda lite! Men är hellre brunett.


<3!


Typ någon av de första veckorna!


hihi<3




puzzz



det där är idag, heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0