.........

Pratade med Mathilda igår påväg till Adam. Har insett nu hur jävla mycket jag älskar henne? Ni förstår inte, hon är den absolut bästa vännen man kan ha! Gud vad jag saknar henne!
Sen kollade jag och Adam på Hem till Midgård, hahaha.. Älskar Runar eller vad han heter, för han är så FUL! Sen kollade vi på Epic Movie, det var väl kul för Adam för han hade sett alla filmer som de hade gjort parodier på men jag fattade ingen, bara en. Så vi stängde av och sov. Vaknade, fixade oss och åkte till skolan, där det sög för jag mådde illa, hade as ont i magen och kände mig allmänt risig! Men skolan funkade iallafall, tills idrotten för då mådde jag mer illa och ont i magen så jag drog hem. Ska försöka laga hamburgare. Om det kommer något svart moln i Gävle så är det bara jag som har försökt laga mat!! ( mathilda mesch skrattade där, eller iallafall nu..)
Efter maten åker jag på dans och tränar in koregrafin (stavning?) tills inspelningen, ska bli riktigt kul med den. Sen åker jag vidare till sången, vilket stressigt liv man har alltså.. Men Amanda sa att hon hade roliga nyheter så nu är jag nyfiken på det!


Kommentarer
Postat av: mathilda

hahahah!!! jag skrattade!!! hoho

och jag älskar dig mer och du är bättre och jag saknar dig mest och våran humor slår allt!

aj lav jo<33333333333333333333333333333333

2010-05-11 @ 18:26:24
URL: http://mathildalm.blogg.se/
Postat av: stina dahle

hahahahhahah! ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET! <33333333333333333333333333

2010-05-11 @ 21:31:06
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0