Förvånande?

Sitter här hemma nu heelt slut efter denna dag. Fick reda på massa nationella prov.. Blev fövånad när jag klarade alla spanskaproven?! På matten ska man sammanlagt ha 20 poäng på båda proven om man ska ha G.. Jag hade 8 på dethär provet, så behöver 12 poäng på fredag. Döda mig. Jag kommer inte kunna, trodde vekligen att det gick skit bra!
Fick reda på att jag ligger mellan G och VG i engelskan, så jag måste göra en snuskigt bra bokrecension så att jag får VG i slutbetyg. Döda mig igen.
Aja, orkar inte bry mig. Imorn har vi svenskaprov och jag kan ingenting. Är jag inte död än så döda mig igen.. Glömde även grejerna så kan inte plugga! Ska sova hos Adam ikväll, mysigt.


världens godaste kaka på bilden! ;)

Kommentarer
Postat av: per

åå va gott stina. Verkligen din smak av kaka!

2010-05-19 @ 16:07:03
URL: http://adamgomez.blogg.se/
Postat av: stina dahle

hahahahahah

2010-05-19 @ 17:29:00
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0