FREDAG

you making a mistake again

Ja, skolan var seg, var så jävla trött. Vet inte om Josefine Pauline och Jacob har smittat mig? Har iallafall inte feber, men är seg. På median kollade vi på allas filmer, våran var kass, haha. Sen åkte jag ner på stan med Pauline, Josefine och Josefine. Jag fikade, och köpte blåa chinos som var nersatt från (KOLLA NU) 300 kronor, till 30?! ÄLSKAR REA!
Ja ikväll skulle jag ha sovit med Adam men han ska tydligen lana eller nå sånt trök, så nu har jag ingen aning om va jag ska hitta på.. Ska fråga Pauline om hon vill ha myskväll med mig, har ändå köpt choklad och så!
Annars är jag kanske hemma och lägger mig i tid. Aja, vi får se vad som händer ikväll!




Kommentarer
Postat av: Othilia

nice pictureeeeeeeees (L)

2010-05-13 @ 15:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0