GLASS(IGT) hehe

Fy fan, hade svenska prov idag som gick rent åt helvete kan man säga. Känns som att det enda jag skriver om är prov och skolan? Tråkigt för dom få som läser, haha. Gick på stan med Josefine och köpte en tröja, som är på bilden. Letade även efter snygga solglasögon men jag passar ju inte i några! Blir så arg. Idag ser jag fram emot maten för det blir kyckling i ugnen och ris till. Så jävla gott. Börjar låta mer och mer som Mathilda Mesch, matvraket själv hahaha. Åt även en hemagjord glasstrut med hallonglass i, hur god som helst. Perfekt förrätt! Dans ikväll och ska lära oss det sista tills inspelningen, får se om det sätter sig på hjärnan med..
Vill sova med Adam idag med, har vant mig så nu är det svårt att sova själv hehe. Får se om han orkar det ;)


H&M, 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0