Hemma

Så, nu är jag äntligen hemma. Har varit skönt att slippa uppdatera på facebook och bloggen, haha. Men har väl saknat det med!
Vi åkte som sagt till Axa Floorball Cup med laget. Grymt kul, verkligen. Förlorade endast en match i gruppen, så vi gick till semi! Där vi tyvärr förlorade mot Bele Barkaby, men dom är för bra för oss. Så vi kom delad 3:a, och är hur nöjda som helst.
När jag kom hem igår, kom Adam hit. Hade saknat han hur mycket som helst fast det bara var 4 dagar sedan jag såg honom sist, haha. Han sov här och vi gick till vikinga och köpte godis. Vaknade imorse och var trött, och Adam började som vanligt tidigare än mig, så han gick. Jag gjorde iordning mig, och åkte och skrev en uppsats på spanska... Gick rent åt helvete :(
Resten av dagen var jag trött, men efter åkte jag och färgade håret, blev skitnöjd!!!!
Nu ska jag fixa mig lite, sen sova med Adam igen, mys!!!!!!
Nu kommer bilder på håret och cupen!




fin stil..







kommer fler när jossan skickar!

Kommentarer
Postat av: Beccaa,

hah, spelar du med Ellen Persson?? :P

2010-05-19 @ 22:53:43
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/
Postat av: stina dahle

ja :D

2010-05-20 @ 16:31:43
URL: http://stinadahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0